onsdag 18 juli 2012

Malaco viva lakrits del 3

Den sista påsen i Malaco Viva lakrits serien är Juveler och det är även min absoluta favvo.
Denna påse kommer få vara mitt lördagsgodis helt enkelt.

Det är en påse fylld med mjuk salmiak lakrits i fina former och perfekt tjocklek.
Denna påse tar slut försvinnande fort och även denna tror jag man kan göra galet god fluff på till olika bakverk.
Är otroligt tacksam att Malaco har tagit fram denna serie för alla oss som älskar lakrits.

Juvelerna är perfekta lagom sega och med en helt underbar salmiak smak.
Perfekt lagom starka och ja helt gudomliga helt enkelt.
Även Leo gillade Juveler och det slank nog ner en och annan hos Peter åxå, Lucas hade bestämt sig för att han inte tycker om lakrits just nu så han smakade inte denna.

Förpackningarna på Viva lakrits är stilrena och ma ser dom i butik.
Jag gillar dom verkligen och jag hoppas dom finns kvar läääänge och kanske att det dyker upp någon mer sort i den familjen.
Malaco har mycket gott både lakrits och annat men dessa påsarna känns lite exlusiva och lyxiga till bra pris.

Lovely helt enkelt

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar