söndag 1 juli 2012

Ja men snart kör vi

En del av er vet redan men nu gör jag det officiellt. Min utmaning mot mig ;)

Jag är ett riktigt Spinko och är trött på att bara vara smal. Är också trött på kommentarer om det, dumma ord eller viskningar. Kommer även ihåg hur bra jag mådde när jag tränade sist så ja nu kör vi helt enkelt.

Skillnaden denna gång är att jag kommer lägga om min kost (det blir största utmaningen då jag helst lever på sloppy mat) och jag sätter upp ett mål. Målet är att gå upp 10kg på 1 år.
Hur svårt ska det vara??

Då kommer jag nå en vikt jag aldrig haft utan att vara gravid och jag kommer nog känna mig mer nöjd.
Ni kommer få följa mig på något sätt här på bloggen och jag kommer fortfarande baka ;)
Jag kan ju inte bara leva på tonfisk, kyckling, ägg och såser :)

Jag drar igång den 1 september och kör på 1 år. Feel free 2 Hejja på mig och peppa mig för detta blir en enorm utmaning för mig. Men jag ska klara det.

Xoxo

1 kommentar:

  1. det fixar du !!! Jag kommer att kolla in här lite då och då :)när det blir jobbit så tänk på alla som viskat och kastat ut kommentarer att du ska visa dom, att dom har fel. Håller tummarna för dig

    SvaraRadera