tisdag 17 juli 2012

Trött

Nu är jag tillbaka på jobbet efter semester.
Igår började jag jobba igen.
Tänk att 4 veckor kan gå så himla fort...vart tog tiden vägen?
Hade gärna haft 4 veckor till men får vara glad att jag får ha någon semester iallafall.
Semestern som inte alls var bokad eller planerad blev fullpackad och bakning vart det inget av.
Fru Cupcake & co undersöker har begett sig på mycket spännande äventyr och jag kommer skriva inlägg om allt vi hittat på.

Nu är det ju så att sommaren är inte slut bara för att semestern är det och visst ska man väll hinna hitta på mer skojiga saker detta år. Även om vädret verkar tycka att vi i Sverige kunde hoppa över sommaren detta år.

Och bakningen då? Ja det kommer.
Hösten kommer förhoppningsvis innehålla en del bakning men även en del matlagning och ni komemr självklart få följa det här på bloggen ;)
Som det ser ut idag kommer det bli en del äventyr även resten av året och det är jätte roligt.

Ni kommer även få följa min utmaning till mig här och även på Facebook.
Kanske inspirerar jag någon mer att hoppa på mitt år och nå sin drömvikt åt något håll.

Ha en underbar tisdag

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar