tisdag 31 juli 2012

Sista dagen med dålig kost

Igår sa jag att jag behöver ingen svullo dag innan det här. Finns inget jag kommer sakna men har funderat lite och kommit fram till att jag kommer sakna salta cashewnötter, öl på flaska, ett glas vin någon gång ibland och chips. Öl och vin blir ju iof lätt att vara utan då jag inte dricker speciellt ofta. Men saltet kommer bli svårare. Så idag äter jag det OCH pizza till kvällsmat.
En ätarkväll helt enkelt.
Imorgon kör vi....både jag och Peter.

Har idag gjor inköpslista och matsedel för veckan. Ikväll ska morgondagens lunch och mellisar göras till oss båda.
Blir en verklig omställning med alla dessa mellisar. Ska ju äta 3 mål, 3 mellis plus något litet var 3:dje timme.
Kommer inte ha tid med något annat än att äta känns det som :)
Och på det ska jag träna. Hur ska jag hinna???
Andra hinner ju iof så det gäller väll bara att få rutin på det. Och det hoppas jag att jag har om 30 dagar.
Och det ska bli super spännande att se vad det blir för resultat av detta.
Kanske går jag upp, får en gladare mage och känner mig piggare och gladare. Ja det är min förhoppning iallafall. Och självklart får ni följa min resa med bild och text.

Ha nu en underbar kväll.
Det ska jag ha :)

Xoxo

2 kommentarer: