onsdag 1 augusti 2012

Dag 1

Kan redan nu säga att min omgivning kommer vara trötta på mig om ett tag...om dom inte redan är det.
Talar nästan enbart träning och kost redan nu.

Imorse startade jag dagen inte bara med kaffe utan kesella och hallon också. Som ni kanske förståt om ni läst fb så är inte kesella min favvo direkt.
Det funkar men munnen och tungan känns sträv efter det och det känns som om jag har smörja i munnen. Ska dock testa ett annat märke som många talar gott om och kanske gillar jag det...eller så vänjer jag mig helt enkelt då jag ska trycka i mig kesella 3 gånger per dag.

Annars har allt gått bra. Inser att det blir en hel del planering och det måste jag vänja mig vid. Tänkte nog inte riktigt på det men ska man äta var tredje timme så blir det en del pyssel. Äter ju inte massor men totalt ska jag äta något (olika mängder) var tredje timme.
Och på det ha en fungerade vardag plus träning.
Ja jag kan ju säga att det blev stressigt idag. När jag kom hem blev det att röra på sig ända fram till 21,30 med en kort fika paus med M bara. En slät kopp kaffe bestod fikat av:)

Trodde att min lunch var för liten men när jag åt kvällsmat så var jag så mätt så jag fick knappt i mig den. Så mätt var jag. Och Peter som också kört han var lika mätt. Och då äter han banan istället för kesella. Så hungrig kommer jag definitivt inte vara dessa dagar.

Att få in träningen efter jobbet var heller inte helt lätt. Stressade igenom mitt pass och det blev nog inte helt bra.
Måste få rutin på det helt enkelt.
Men det kommer :)
Blir nog kanon bra det här och nu ligger jag i sängen och är fortfarande proppmätt. Och helt slut!!

Blir otroligt spännande att se hur jag ska ha tid med något annat än att äta och träna. Finns ju lite mer grejer som ska göras varje dag. Får pussla lite :)

God natt på er
Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar