måndag 6 augusti 2012

Ispremiären

Igår var det dax för ispremiären.
Länge sen jag var på hockey och både jag och Leo följde med.
Han var ivrig och hejjade som Attans :)
Så söt är han.
Lucas fick vara hemma, han är så himla duktig och blir varm i hjärtat av att se hur stor och fin han är. Min lilla bebbe ;)

Det var en hel del folk och tittade igår och det är ju kanon roligt.
Patrik Berglund var med och spelade i de vita laget. Det går ut på att dom gamla spelarna tävlar mot nyförvärven. Det är skills och sen avslutas det med en match.
Det var jämt men nyförvärven tog hem vinsten. ;)
Hade dock ingen som helst koll på dom nya spelarna...förutom lånet "bulan" :)
Sen var det tur att Peter hade lite mer koll än jag då en av dom nya spelarna fastnade i min radie.
Stefan Varg som kommer från Örebro om jag förstod rätt. Det verkar vara en riktigt cool spelare och busig. Tror han kan vara rätt tuff för motsåndarna ;)
Han är dessutom stor som ett hus och verkar ha glimten i ögat. Blir super spännande att se hur han tar sig i Vik.
Hoppas även på att jag och Leo kan hänga med på hockey lite oftare denna säsong. Leo gillar verkligen hockey :)
Kanske kan muta mig in med lite cupcakes ;)

Ska bli spännande att se hur Vik har det denna säsong. Kör hårt killar!!!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar