fredag 10 augusti 2012

Dag 9

Lär mig otroligt mycket om min kropp på detta program.
Det har ju bara gått 4 dagar med den ökade kcal och det går ganska bra.
Middagen är ganska svår att få i sig men sen är jag tydligen hungrig på natten och på morgonen vaknar jag vrålhungrig. Blir inte mätt på kvarg men det lugnar magen lite.
Inatt sa Peter att min mage hade skrikit ljudligt efter mat och imorse var jag lite svajjig innan jag fick i mig min kvarg.

Sakta sakta börjar en fundering på ett eget schema växa framsom jag tror skulle passa min kropp ypperligt.
Vet dock inte hur vettigt det programmet är men vet att det skulle jag kunna leva med helt enkelt.

Jag är fortfarande galet trött och har ingen som helst ork eller energi.
Känns som om jag skulle kunna somna när som helst på dygnet och vart som helst.
Kanske blir jag piggare när kroppen vant sig helt vid denna omställning och när jag kommer igång med träningen. Träningen ligger just nu på vänt då jag enbart koncentrerar mig på att äta.

Känner mig otroligt stolt över att jag håller schemat...även om jag lägger till lite extra mums.
Byter dock INTE ut något mot mumset utan tar det utöver.

Jag saknar inte godis eller alkohol men saknar fortfarande rostade mackor.
Så i helgen tänker iallafall jag ta en rostad macka till min frulle.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar