fredag 10 augusti 2012

Surtant ;)

Bilden här har jag lånat från svt och den visar Häxan Surtant.

Dagen började precis som vanligt helt ok.
Men efter lunch drog en otroligt humörsvägning in över mig.
Kände mig totalt onöjd...sur och rätt så bitter på det mesta.
En fredag??? Helt klart dålig dag att vara på dåligt humör men kanske det lättaste dagen i veckan att slå bort sådant surt humör.
Tänkte först skriva av mig på bloggen men sket i det då det egentligen inte alls skulle ge något förutom ett mörkt inlägg. Och det är ju trist tycker jag.

Fredagar är ju helt underbara när man vet att det är helg.
Imorgon får man sovmorgon och på söndag är det ju bio.
Tycker veckan har gått otroligt fort och jag håller fortfarande på att vänja mig vid denna kickstart.
Kroppen är fortfarande trött, tung och matt men det går framåt iallafall.
Unnade mig lite fredagsfika som några av våra sommarjobbare bakat då det är deras sista dag och vips så var humöret liiiite bättre. Åt min kvarg med hallon som vanligt men avslutade med en bit kaka.
Jaaaa jag vet...inte vad som står på schemat men jag uteslöt ju inte mitt mellis :)

Ikväll ska vi fira Peters syster som fyller år och sen blir det sedvanligt fredagsmys.
Humöret då? Ja det tänker jag begrava och till en annan dag.
Ser framemot en låååång helg då jag och kidsen är lediga på måndag.

Ha en underbar helg mina vänner...det ska jag ha.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar