tisdag 21 augusti 2012

Tråkdag

Idag var en dag helg utan energi, lust eller ork.
Mycket idéer men inget annat.
Bara bläää helt enkelt.
Vill så gärna få vara kreativ och få skapa men har ingen ork.
Om ni sitter där ute och läser detta ich behöver en produkt eller en eventfixare så ring mig för allt i världen. Eller maila.
Jag har ingen utbildning men allt går ju inte att utbilda sig till helt enkelt.

Jag är en rätt otålig människa och när jag tänker efter så har jag nog en kreativ höst att se framemot.
Och på torsdag så startar en del av den. Måste få mig att synas och upptäckas och det får jag fortsätta att satsa på i höst.
Gah....tänk om man kunde få betalt e att blogga, laga mat, baka och pyssla.
Det skulle vara klockrent för mig just nu.

Hur går det med viktutmaningen då??
Ja jag äter...och äter men får varken energi eller är konstant mätt.
Men det går framåt.
Längtar efter gym och pass så jag får nog pallra mig dit någon kväll tror jag.
Tills dess kör jag bl.a. plankan hemma och det funkar.
Kvargen börjar verkligen bli en del av mitt liv och det trodde jag aldrig.
Iof äter jag den med lakritspulver och det tänker jag inte ta bort ;)

Lyxar till det en sån här trök kväll och tar mig en salamimacka och nötter till min kvarg. För att jag är värd det ;)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar