tisdag 14 augusti 2012

Vip-bio i storstaden


I söndags begav vi oss till kungliga huvudstaden för att spendera en dag med mys och bio.
Peter lämnade vi hemma ;)
Jag och kidsen var inbjudna till en förhandsvisning av Disney/Pixars nya film Modig.

Den handlar om Merida som är en eldig flicka med bestämd vilja.
Den utspelar sig i Skottland och miljön är slående vacker.
En helt underbar film som har både spänning och sorgsenhet och humor.
Barnen älskade filmen och det gjorde även jag.
Disney/Pixar har tagit fram en nr1 film återigen och jag kan varmt rekomendera den.

Mgroup bjöd återigen på en super mysig dag och denna gången fanns det även popcorn att köpa till Lucas förtjusning...dock inga chips till Leos besvikelse. Men sen fanns det även Haribo godis och läsk till alla.
Super mysigt att få besöka Skandia biografen som är en gammal vacker biograf med otroligt mycket charm.
Visst...stolarna är ju modell äldre men längst bak finns det sköna soffor och jag fick en heeel enbart för mig.
Galet skönt så jag halvlåg och kollade på filmen.

Tack snälla Mgroup för en kanon dag...detta gör vi gärna om igen.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar