lördag 4 augusti 2012

Dag 4

Igår fick vi ändra lite i mitt schema.
När jag vaknade igår morse var jag hungrig som Attans och drömde om kött när jag duscha.
Var även matt och kände mig urhålad.
Dom la till ett mellis och höjde middags köttet.
Och bra fett till varje mål (frulle, lunch och middag).
Jag förstår att man ska vara hungrig om man ska gå ner men jag som ska gå upp ska väll inte vara hungrig och känna mig matt?

Igår kväll tjuva jag även lite då jag snodde 2 dl popcorn från barnen. Åt det inte istället för något utan tog det emellan allt. Herre Gud vilken njutning det var med lite popcorn. Har aldrig fått så lite popcorn att räcka så länge.
Fy på mig ;)

Imorse gick jag upp och allt kändes bra först. Sen började det flimmra framför ögonen och jag började svettas.
Det blev värre och värre och mådde även illa i vågor. Till slut skulle jag sätta mig ner på golvet och kände då hur jag föll mot golvet. Landade på glasögonen och kindbenet. Skit läskigt och även om jag skrämde slag på Peter var det tur att han var där. Han hjälpte mig in i sängen och gick och hämtade mat till mig. Det var otäckt för honom att se och jag blev också super rädd. Svimmade typ fast jag var medveten. Men kunde inte förhindra mitt fall.
Ont gjorde det också.
Nu ligger jag här fortfarande i sängen och äter frulle. Ska strax gå upp och ge barnen frukost.

Jag har på dom här 3 heldagarna lärt mig otroligt mycket om min kropp.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar