tisdag 16 april 2013

Älskade pennkjol

Igår kom jag att tänka på att jag faktiskt hade en fin stil...innan jag blev en slö mamma ;)
Jag var noga med mina kläder och make och bar nästan alltid höga klackar.
Låååångt där inne finns en "fin" Fru Cupcake och någon gång kommer hon nog fram igen ;)

Något som jag absolut älskar är kjolar och just pennkjolar.
Det är nästan aldrig fel med en pennkjol. Funkar till fest men även en vardag.
Man kan bära en pennkjol med klackskor eller med converse.
Den funkar helt enkelt varje dag ;)

Här kommer några av mina favoriter och dom finner ni bla hos Zalando.se


Underbart sommrig och marin kjol från Bruuns Bazaar.
En tidlös pennkjol i vacker marin stil.










by Ti Mo
Den här bedårande pennkjolen är en sommardröm.
Vackra sandaletter i pastell och en skir blus till och du är redo för fest, byt ut klacken mot ballerina och gå till jobbet ;)







Dessa 2 är enligt mig en dröm i sommargarderoben ;)

xoxo




2 kommentarer:

  1. Älskar också pennkjolar! Man får sån jättesnygg figur i dem, och de passar vid nästan varje tillfälle. Dock så hittar jag inte så mycket pennkjolar med fina mönster på som den blommiga du la upp från Ti Mo, för ett bra pris :( Jättebra blogg! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Mmm visst får man.
    Ja du har rätt...och jag ska genast leta rätt på flera tips ;)
    Dessa 2 är bedårande men som du skriver så är den från Ti Mo ganska dyr. Måste finnas mer prisvärda alternativ och jag ska finna dom ;)
    Tack :)
    Var in på din blogg...super fin. Börjar du varje inlägg med en sångtext?
    Kram kram

    SvaraRadera