onsdag 17 april 2013

Warm bodies



Idag är det förhandsvisning på filmen Warm Bodies.
Det är en typ av action/zombie/komedi/kärleks film antar jag. Handlar om en pojke som är zombie....möter en människotjej....blir kär och på något magiskt sätt blir han människa igen.

Första gången jag såg trailer på denna var det en film som inte tilltalade mig speciellt mycket men ju fler trailers jag såg ju mer gillade jag den.
Verkar vara en hel del action, mycket komedi och en massa kärlek.
Och ja...en hel del zombies och andra halvdöda saker :)

Blir spännande ändå och ska bli trevlig att gå på bio så här en onsdag.
Får med mig finfina J och vi kommer sitta granne med T och M.
Blir nog en kanon kväll.
Dessvärre börjar filmen rätt tidigt så det hinns inte med någon middag innan som annars brukar vara standard för mig och J när vi går.

Ni kommer nog absolut få veta vad jag tyckte om filmen ;)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar