tisdag 16 april 2013

Vincere tuffar på




Jaha hur går det med min utmaning då?
Jag har ju tagit hjälp av en helt underbar PT som satt upp ett matschema som skulle få en bantare och springa och gömma sig men som passar mig som handen i handsken.
Eller ja...jag får jobba som en tok för att få i mig allt och vissa dagar går det helt enkelt inte.
Man kan väll säga att jag äter som 2 rediga karlar typ och det är inte helt enkelt.
Men vill man bli fin får man lida pin helt enkelt och det har gett resultat.
Jag har lyckats gå upp en stl!!! i midjan och på rumpan.
Insåg det häromdagen när jag vunnit ett par jeans och valt en större stl...blev lite ledsen när dom kom hem då jag på vågen inte gått upp och jag tänkte att det kommer dröja innan jag kan bära dessa.
Men var ändå tvungen att testa dom och LYCKA när dom satt nästan helt perfekt över rumpa och höft. 
Har fortfarande en del att fylla ut men är absolut pårätt väg.

Hur känns det då?
Ja förutom att jag är super mätt nästan hela dygnet så känns det bra.
Visst känns det lite ovanligt när man känner att kroppen förändras och blir mer och jag skulle ljuga om jag sa att man inte blir förvånad. Känner att träningen behöver trappas upp för att jag ska bli helt nöjd.
Men so far så känns det helt ljuvlig med lite mer rumpa och höfter,
Jag inser att jag fortfarande är ett riktigt spinko men jag känner mig iallafall snygg och kurvigare och det är ett stort steg framåt.

Ja hur är det med träningen dårå?
Mmm måste verkligen piska på mig lite.
Men jag har några övningar som jag kör varannan kväll och just nu så känner jag att dom tar bra och formar mig :)


Så denna gång känns det underbart och full fart framåt

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar