söndag 18 maj 2014

Helgen som försvann



Ja helgen försvann verkligen. 
Skulle vilja reklamera den för jag hann liksom inte med. 

Fredagen spenderade vi i badhuset efter jobbet och sen hem och kolla hockey. 
Jag la mig Iof super tidigt för att läsa bok. 

Lördagen sa bara "poff" så var den slut. 
Underbart väder och vi spenderade nästan hela dagen ute och åt kvällsmat på altanen. Ljuvligt helt enkelt. 
Jag och Leo hade lördagsmys och kolla gladiatorerna. 

Imorse var det upp kl6 för jobb. 
Usch har alltid sådan ångest innan en jobbhelg men när man väl kommer dit år det rätt skönt. Och denna vecka när jag har min lediga dag så är det stängningsdag vilket passar perfekt. 
När jag kom hem fick åt vi lunch och jag hann sitta ute på altanen en stund. 
Sen gjorde jag iordning picknick och jag och  kidsen åkte till badhuset igen. 
Simmade totalt 1 timme och misstänker att jag kommer vara rätt mör imorgon ;)
Barnen hoppade och lekte. 

Nu sitter jag och Leo och väntar på att Lucas simhopps träning ska börja. 
Sen blir det hem och kommer nog ramla isäng efter maten. Helt slut :)

Imorgon är det dax för ny vecka och nya möjligheter. Spännande

Hoppas ni får en kanon vecka sweetisar

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar