söndag 18 maj 2014

Sååå underbar dag



Nu sitter jag på tåget hem igen och får följa slutet av tävlingen på nätet. 
Wow vilken dag. 
Mässan var underbar självklart och såå mycket fina utställare. 

Men tävlingen. Omg!!
Vilka duktiga kockar. 
Vi han bara se förrätterna och på instagram avslöjar jag mina 2 favoriter. 
Det är ju super svårt då det självklart bara är juryn som får smaka på munsbitarna men jag äter en hel del med ögonen så mina val var självklart enbart utseende och doft. 
Dom 2 som jag har som favoriter efter första rätten har skapat något som ser smakligt ut, vackert och helt enkelt tilltalande för mun och mage. 

Jag fick även veta vad en av mina favoriter skulle göra till varmrätt och det ska bli super spännande att se hur han lägger upp det. Det lät verkligen gott och han är otroligt kreativ. 

Ska bli så spännande att se vilja 2 som får åka till Japan. 
Önskar jag fick följa med och blogga därifrån :)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar