måndag 26 maj 2014

Loppi blogbag Sommar


Sommar Loppibag 
I förra veckan hämtade jag ut min Loppi blogbag.
Detta utskick längtade jag verkligen efter då det var mycket spännande produkter och även en perfekt "fredagsmys-film".

Och den var verkligen full med ljuvliga produkter.

I lördags kollade vi på Walking with dinosaurs då vi inte hann ha så mycket fredagsmys.
Det är en helt underbart familjefilm från Fox Paramount Pictures.
Jag blev så himla glad och kan varmt rekomendera er att se filmen. Så himla verklighetstroget och man får lära mig enormt mycket om dinosaurier i en underbar saga.

Men det var ju mer produkter i ;)

Apoliva har en brun-utan-sol mousse för kroppen som gradvis bygger upp en gyllene och naturligt solbrun färg. Perfekt nu när värmer kommer och jag kommer främst använda den till mina ben där jag har svårt att bli brun.

Neutral har en shower gel som är så mild att den kan användas varje dag på känslig hud.
Deras produkter minskar risken för att utveckla allergier och överkänslighet och är godkända av Astma- och Allergi förbundet.

LSHP Mealbar från Naturdiet kom ju även i den förra blogbag och är en bar med lågt innehåll av kolhydrater och högt proteininnehåll,sk LSHP som betyder Low Sugar High Protein.

Läppstick kan man aldrig få för mycket utav och i lådan låg ett underbart läppstift från Yves Rocher i en av mina favvofärger som är ljusbrun.
Sheer Botanical lipstick heter det och finns i 12 underbara färger.

Yves Rocher hade även med vitamingodis. Japp du läste rätt.
Det är alltså precis som det låter vitaminladdade godisbitar där smakerna kommer till 100% från naturens underbara frukter och bär. Dom innehåller heller inget gelation, konserveringsmedel, färgämnen eller sötningsmedel. Mums helt enkelt OVH nyttigt.

Ingefära lindrar tydligen mot åksjuka och Acrilex har ingefärstabletter mot just det.
Dom hjälper mot åksjuka utan att ge dåsighet. Välsmakande tabletter att ha med på resan för att slippa illamående.

X-travital Kvinna innehåller Tiggarnöt som är en ört som främjar kvinnans lust.
Den innehåller en hel del annat nyttigt så som kalcium och vitamin D bla men bör inte ätas vid amning eller under graviditet.

Vattenflaska för alla tillfällen med Ullmax logo i silver.
Snygg, praktisk och lagom storlek.

Och sist men inte minst 2 par ankelstrumpor från  Ullmax.
Materialet är i bambu och det tar inte åt sig doft och för även bort fukt från foten.
Perfekt strumpa för träning och har en underbar passform.
Den har en tunn frottéförstärkning i sulan.

En underbar sommarpåse och jag har redan funnit några favoriter

xoxo
Leo ivrig att få se filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar