lördag 1 november 2014

Idag är dagen D



Idag händer det :)
Halloweenskridskodiscot!
Sitter här i köket med kaffe nr2 och nu börjar nervositeten verkligen komma. 
Nu när nästan alla bitar fallit på plats, goodiebagsen är packade och det bara är att köra på. 
Jösses det var länge sen jag var så här nervös. 
Är så otroligt tacksam för alla samarbeten, sponsorer och vägledare som gjort denna dagen möjlig. 
Tscksam för mina underbara vänner som hjälpt till och stöttat. 
Och framför allt är jag tacksam för min underbara familj som stöttat, funnits och stått ut med mig. 

Denna dagen är stor för mig, det är det största jag gjort hittills och kanske gör jag det igen. 

Hoppas på att kvällen blir awesome och att barnen är nöjda och glada när dom lämnar "mitt" disco. 
Kanske inte helt perfekt och kanske inte helt som jag såg i min vision men nära :)

Nu kör vi det sista och ikväll kommer jag nog vara totalt slut. 

Ni kommer självklart få se mer på bloggen och insta

Ha en toppen dag och håll en tumme för mig att dagen går bra ;)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar