onsdag 5 november 2014

Imorgon är ingen vanlig dag



För imorgon ska jag och T till Stockhooooolm.
Wohoooo vilken mysig dag vi ska ha.
Har lyckats få biljetter till Mitt Kök mässan och ska på en underbar vinprovning som Stellan Kramer har på plats.

Gud vad länge sedan det var jag hade en egen-tids-dag.
Och det var ett år sedan jag och T gjorde något ihop lääänge.
Förra året åkte vi ju på våran födelsedagsresa och iår blir det alltså mässa och en dag i storstan.
Undrar vad det blir nästa år;)?

Har ju varit en otroligt stressig tid och det ska bli skönt att få göra något sådant här, även om man brukar vara heeelt slut efter mässor.
Men galet mysigt med ett äventyr i storstan.

Förresten..kommer självklart inlägg om discot i helgen och även om mässan.
Idag ska jag komma ifatt här hemma...jag vabbar och ibland är det bra då man hinner med en del.

Hoppas ni får en finfin dag mina underbara läsare

XOXO

1 kommentar: