fredag 16 juli 2010

Lillebror på besök.

I tisdags kom min lillebror och hans blivande fru på besök.
Dom bor i Linköping och vi ses inte så ofta men det är mysigt när vi ses och barnen vart super glada. Min lillebror har alltid gillat tv-spel och det älskar Lucas och han ser upp till I och tror han kan alla spel bäst ;) Gulligt.

Ohh jag fick present. Blir sååå glad och rörd av oväntade uppvacktningar.
Dom var på semester i Nice och hade funnit smaksatt och färgat socker till mig i super fina flaskor. Ska mixtra lite med dom och se vad man kan göra för skoj. Jag fick en gul med vaniljsmak och en lila med violsmak. Verkligen coola och vackra. Sen hade V gjort en påse med lavendel i, den var jätte fin och luktar underbart. Dom är såå gulliga och jag vart jätte glad.

Peter spelade golf men kom hem senare på eftermiddagen.
Vi grillade och gjorde pastasallad. Mums mums och mycket mättande.
Sen satt vi kvar på altanen och åt jordgubbar och pratade hela kvällen.

Dagen efter skulle vi ha åkt en sväng och haft piknik men vi var sega och det var så himla varmt.
Vi drack kaffe och barnen lekte.
Det var super mysigt och detta gör vi igen snart...hemma hos dom nästa gång kanske ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar