söndag 18 juli 2010

Semesterkärring

Det är jag det. Jag är inte gjord för att ha semester eller för att vara hemmafru. Inte just nu iallafall. När jag inte jobbar är jag stressad, obalanserad, oharmonisk och allt annat tråkigt och negativt. Kan ha små glimtar av ljus och harmoni men finner snabbt min obalanserade bana igen.
Usch...till nästa semester vecka ska jag försöka infinna lite harmoni hos familjen N.

Det är om 2 veckor...good luck ;)
Men vem vet...kanske är det bara en trots i mig som får mig att vara så här osemestrig och bångstyrig...ja herre gud....nu får jag rycka upp mig helt enkelt.
Har haft 3 underbara veckor ledig med barnen och 2 även med mannen och vi har varit på semester i Örebro och varit och badat och haft underbart väder. Helt sjukt att jag inte bara kan luta mig tebax och njuta.
Nu får det vara nog...tar av mig mina strumpor och ger mig ut på framsidan av huset för att kasta gris med barnen...ikväll blir det tacos och sen mys. Det är ett löfte.
Och ja.,...till nästa semestervecka SKA det vara harmoni hos oss.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar