onsdag 28 juli 2010

Barnledighet

Idag åker kidsen till mormor och morfar och får lite semester från sina kära föräldrar ;)
Och ja jag skulle väll ljuga om jag sa att jag inte ser framemot lite barnledighet.
Dom här tillfällena uppskattas så otroligt mycket och även om det känns tomt hemma utan kidsen så är det sååå himla skönt.

Men det är klart att jag varje gång frågar mig...vad gjorde man innan barnen?
Jag känner att mitt liv inte skulle vara komplett utan barnen men jag är inte den som döljer att det ibland är skönt att vara ifrån dom en stund ;)

Hur som helst kommer dom hem på lördag igen och jag jobbar ju denna veckan men ska njuta av kvällar på altanen och faktiskt städa.
Ska rensa ur alla garderober i "lekrummet" för vi ska göra om det till vardagsrum.
Sen ska jag byta klädsel på soffan och fotöljerna och tvätta den jag tagit bort.
Ohh puhh...ibland kan man få vila men ibland måste man helt enkelt passa på att få rensa ifred..utan att någon vill spara något jag vill slänga ;)

Hoppas även på att vi ska kunna fira våran bröllopsdag i efterhand.
Vill datea min make ;) Det behöver man även som gift tycker jag.

Nu ska jag fylla på kaffe koppen och få något gjort.
Ha en underbar dag

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar