fredag 16 juli 2010

Sista dagen på den långa semestern

Idag är det sista vardagen på den långa semestern. Kommer ha lite semester framöver men inget längre än 1 vecka. Det ska ärligt talat bli lite skönt att börja jobba igen.
Jag gillar semester helt klart och man behöver inte ha några rutiner och man kan bara mysa men nu vill jag ha lite egen tid ;)
Och det får jag på jobbet. Vid sådana här tillfällen kommer jag på att jag absolut INTE vill vara mammaledig igen och att jag är super lycklig att jag har ett jobb att gå till.
Älskar mina barn mest av allt men ibland behöver man vara ifrån varann lite ;)

Igår åkte Peter och spelade golf utanför uppsala. Han hade klubbtävlning och kommer hem på lördag kväll igen. Jag hade en grej jag skulle göra igår och då kom farmor och passade kidsen.
Dom gick till bibblo och hade fått tidningar, glass, dricka och pokemonboll.
Mycket mys hade dom haft och fick med sig massor med böcker hem.

Och jag fick helt oväntat en bukett blommor. Vart så förvånad och glad att jag höll på att börja gråta. Det var super gulligt och nu står buketten och lyser upp bordet på altanen. Jätte vackert.

Tänk vad små söta gärningar kan lysa upp tillvaron ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar