måndag 16 september 2013

Regn regn och regn!


Söndag är ju vilodag enligt gamla traditioner och idag är det verkligen ett väder för vila. 
Peter (stackarn) har välgörenhetsgolf för barncancerfonden och jag och killarna tänker fortsätta våran tradition för söndagar och bada efter lunch. 

Gårdagen gick åt till att baka då jag gjorde 2st fina äppelkakor med digestivetopping. 
Mina sommarcupcakes har ju varit en ordentlig hit med rivet äpple som är blandat med socker och kanel och toppade med digestive så nu gjorde jag dom som stora kakor. 
Sen åkte vi och lämna dom till finfina cirkus scott. Dom gör ett otroligt fint jobb och har en makalöst bra show. 

Kvällen spenderades i soffan för hela familjen med smågodis, snacks och mys. 
Vi kollade på en julfilm och jag måste erkänna att jag längtade efter julen. 
Super mysigt. 

Innan bad idag ska jag rensa lite och vila. 
Gud vad fort helgen går...imorgon är det redan vardag igen. 
Hoppas ni haft en underbar helg. 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar