tisdag 16 september 2014

Äntligen är säsongen igång


Förra veckan var första matchen för säsongen och även om det går lite trögt just nu så är inte jag orolig iallafall.
Första kvällen som pressvärdinna var i torsdags och jag var såååå nervös, stressad och svettig :)
Matchdagar kommer bli stressiga helt klart men det är så att jag kommer när jag kommer och hinner innan matchstart ;)
Jobbar man gratis så är det inte prio och jag kommer dit så fort jag kan.....men jag är sååååå glad för detta.
Det är så himla kul och när nerverna lagt sig lite insåg jag att detta är det jag kan...jag är bra på det här och jag älskar det helt enkelt.

Mmm alltså första matchen mot Vita Hästen fick dom stryk och det var ju inte super kul iof.
Men Vita Hästen var taggade och laddade och gick nog på adrenalin.
VIK fick iof stryk i helgen också borta mot Södertälje så jag hoppas innerligt att dom vinner ikväll.
Meeeeen mina funderingar är dessa:
1: Tycker det är bättre att dom förlorar första matcherna (om dom ska förlora någon match) för då bygger inte människor upp så stora krav inför säsongen.
Jag tror verkligen på dom och är helt säker på att säsongen kommer bli grymt bra.

2: Har iof lite dåligt minne men har för mig att dom ofta har det tungt i början av säsongen innan laget liksom sätter sig.
Tar ju ett tag att finna sin plats liksom och det är en hel del "gamla" godingar som slutat eller bytt lag.
Tror fortfarande på mina favoriter och Bromé är den som glänst till dessa 2 matcher trots förlust.

3: Fornataro behöver finna sin form som han hade sist han spelade i VIK, vad hände egentligen i Leksand? Jag vill ha tillbaka  den "gamla" Fornataro och jag vet att han finns där inne någonstans.

Kommer bli en awesome säsong och ikväll är det dax för hemmamatch nr 2.
Jag och mini-me (Leo) är redo för kvällen...bring it...
Blir turbo hem för kvällsmat och sen iväg till hallen, hoppas ni kommer.

XOXO

1 kommentar:

  1. Jag heter Lilian N. Det här är en väldigt glad dag i mitt liv på grund av den hjälp Dr.saguru har gett mig genom att hjälpa mig att få min exman tillbaka med sin magiska och kärleksförtryck. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och sökte efter en skilsmässa men när jag kom över Dr.saguru e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få tillbaka sin ex och hjälper till att fixa förhållandet. och få människor att vara lyckliga i sin relation. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning sa han till mig att han kommer att hjälpa mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara vid mig och kan inte göra någonting utan min present. Jag tycker verkligen om mitt äktenskap, vad en fantastisk fest. Jag kommer att fortsätta vittna på internet för att Dr.saguru verkligen är ett riktigt trollspelare. BEHÖVER DU HJÄLP DÅ KONTAKTA LÄKARE SAGURU NU VIA E-post: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och gör att du känner dig lycklig i ditt förhållande. Och hans också perfekt i
    1 ÄLSKA STAV
    2 VINNA EX TILLBAKA
    3 KVINNENS FRUIT
    4 FRÄMNINGSSTAV
    5 SKYDDSSTAV
    6 VERKSAMHETSSTAV
    7 GODE JOB STAV
    8 LOTTERISK STÄLLNING och STOLTFALLSTAV.

    SvaraRadera