söndag 21 september 2014

Sköna söndag


Idag är den enda obokade dagen på hela veckan. Eller ja Peter har tävling och Lucas har träning ikväll men nästan obokad :)

Har sett framemot denna dagen hela veckan och när vi dessutom inte har bilen ja då kan jag ju inte ens hitta på något ens om jag ville :)

Så idag vilar vi. 
Jag känner mig förkyld och Lucas är hostig så idag har vi supermys dag. 
För en gångs skulle går vi i myskläder, äter godis och slappar. 
I eftermiddag får vi fikabesök men innan det njuter vi av att göra ingenting. 

Veckan är bara en försmak på hur året kommer se ut och det gäller att planera och köra teamwork :)
Året kommer bli awesome men det kommer även att vara viktigt att verkligen ta vara på dessa dagar när man får göra ingenting. 
Njuta av stunden och mysa. 

Så nu har jag bäddat ner mig i sängen, tänt massa ljus, gjort en kopp te och tänker kolla på mistresses :)

Imorgon är det ny start på veckan och då startar den med hockey. Hoppas innerligt på en kanon match. 

Ha en ljuvlig söndag mina fina läsare

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar