tisdag 9 september 2014

Höst Loppibag



Igår hämtade jag ut min Loppi Blogbag och det är alltid lika spännande.
Jag vet ju vad som ska vara i den men det är ändå som julafton.

Denna bag innehöll en massa härliga saker så som:

Softlans ena doft ur deras nya paradisserie.
Jag fick Exotic Delight och den doftar verkligen himmelskt och gör tvätten mjuk och len som alltid när man använder Softlan.

Fiskpinnar är något jag gillar och även kidsen då och då.
Jag vill ha mina fiskpinnar med kokt potatis, remouladsås och en nice sallad till.
I Loppibagen fick man ett paket Findus fiskpinnar och det kommer mumsas på till någon middag.

Santa Maria hade lagt i 2 produkter som passar till en asiatisk middag.
En burk med kokosmjölk och en Paneng red curry spice mix.
Blir spännande att fixa ihop något mumsigt med.
Jag älskar taimat.

Vi älskar film och fick denna gången med Rio 2.
Vi har länge längtat efter att se den och nu blir det filmtajm någon regning helgdag med godis och mys.

Loppi har tagit fram en egen påse i tyg som Kitty Jutbring har gjort en finfin illustration till.
Denna kom med och vill ni köpa den så kan ni surfa in här.
Påsen kostar 100kr och då går 50kr direkt till Childhood.
Väldigt fint tycker jag.

Loppi släppte även andra numret av LOPPImagasin och det kom med denna gång.
Fullspäckat med tips, recept och intervjuer och rabatter.
Härlig höstläsning.

Tack söta Loppi-gänget för ännu ett underbart utskick.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar