torsdag 11 juni 2009

Paketleverans

Igår när jag kom hem hade jag avi som låg och vänta hemma.
Jag misstänkte att det var paket från Odense och sa till Peter att jag skulle cykla och hämta det när jag lagt barnen.

När jag kom ut från deras rum och dom sov var kl 8!!!
Och posten i affären stänger 8. Suck och suck....då skulle jag få vänta en dag till.
Var såååå nyfiken på vad som låg i det egentligen.

Hittade inte Peter någonstans och fick en mysig känsla av att han kanske åkt och hämtat det åt mig. Och mycket riktigt...efter en stund kom han hem och då hade han hämtat paketet OCH köpt chips och dip och cola till mig. Ohh min man är underbar.

Öppnade så klart paketet direkt och det var massor med roliga saker i som jag ska prova.
Ohh detta är sååå kul och tack snälla snälla C på Odense.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar