måndag 8 juni 2009

Vab

Idag är det måndag och jag har haft barnen hemma.
Leo var ledsen och hade ont inatt men jag visste inte rikigt vart.
Först trodde jag det var öronen men seeent på natten kom jag på att det nog var magen han hade ont i. Men efter mycket pruttande och lite hårdare grejer så var han pigg och glad.

Vi hade en bra dag men gud så fort den gick.
Hade tänkt hinna med massor men fick inget alls gjort...den bara sprang iväg.

Igår var Peter sjuk...han låg hela förmiddagen och hade ont i kroppen och frös.
Men han piggnade till på eftermiddagen och då kunde jag och T ge oss ut till Åsby.
Jag hade tänkt hitta massor med vackra gröna växter...men hjärnan slogs ut och det enda jag hittade var jordgubbar och ett underbart blått stort hjärtfat som jag planterade ner gubbarna i:)
Det vart super fint och ni kommer få se bilder när jag är helt färdig med altanen.
Hittade iof lite mer blommor både där och på Bauhaus.

Vi hade en mysig eftermiddag och passade på att fika på Åsby och snacka lite.

På kvällen var Leo så ledsen och hade svårt att sova så jag la mig sent och hann inget mer.
Peter var iväg och röstade på en kvällspromenad med Leo men jag hoppade de.
Ja ja jag vet,....alla röster räknas....men inte min denna gång:)

Nu ska jag ta och göra pastasallad.
Vi ska ha picknik imorogn med jobbet och jag ska göra 2 olika.
Den ena med pesto och mozzarella och den andra med fetaost. MUMS

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar