onsdag 10 juni 2009

Tisdag

Igår hade vi trivselkväll på jobbet.
Vi har en liten trivselkomitte som bla jag ingår i och vi hade anordnat en kväll med mat och minigolf. jag hade gjort pasta sallad och så köpte vi lite kött och bröd till och A hade bakat hallonkaka och fixat kaffe. Det var super mysigt och vi hade tur med vädret då det var sol på kvällen...dock ganska kallt.

Jag är jätte dålig på minigolf men det gör inget....även fast jag kom sist av alla med hela 105 slag...hihi men det bjuder jag på:)

När jag kom hem vid 8 låg Peter redan nerbäddad och barnen sov.
Peter hade börjat känna sig dålig redan på dagen och var verkligen krasslig när jag kom hem.
Han ligger nerbäddad även idag.

Idag är en surmulen dag.
Det regnar och är grått ute, jag hade inga jeans rena imorse så jag fick ta ful jeans och jag är trött och grinig...usch.

Hoppas på paket från Odense idag...så jag får lite ljus i tillvaron.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar