måndag 15 juni 2009

Stackars mig;)

Idag är det lite synd om mig.:)
Är super förkyld, har träningsvärk!? (satt och spännde mig heeela filmen igår och det gav tydligen träningsvärk hihi) och är lite ostadig efter maten igår.

Vi var på favvo stället nr 1 igår och åt..jag och T.
Men det kommer rammla låååångt ner på listan nu.
Jag vart tokdåligt. Jag kärktes inte men mådde super illa....så illa så jag kände mig helt grön.
Jag vill inte äta där någe mer...hatar att må illa.

Och vi gick ju på bio sen...men det gick rätt bra.
Filmen var super läskig...med en halvdöd gammal tant och skrämde livet ur en då och då.
Jag höll för öronen och titta genom halv öppna ögon...hihihi
Och så spände jag tydligen heeela kroppen.

men det var super trevligt att komma iväg en stund.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar