fredag 12 juni 2009

Sjuklingar

Idag gick Peter till jobbet, han kände sig bättre.
Men Leo var riktigt skruttig imorse. Men ingen feber och han ville bestämt gå till dagmamman så då fick han det. Alla barnen är snoriga och hostiga så smitta finns ändå.
Och dagmamman skulle ringa om han vart sämre.

Sen är det ju fredag idag så imorgon kan alla vila.
Eller inte Peter...han ska spela golf tävling.

Jag och barnen ska kanske få besök.
Det är min underbara super goa E som kommer på besök.
Hon bor i Umeå och vi har inte träffats på över 1år tror jag.
Hon är såå go och ger massor med energi.
Kanske skulle behöva åka upp och hälsa på henne i sommar...fast det säger jag varje gång vi ses men sen blir det inget tillfälle.
Jag är sååå himla dålig på att göra sådant för mig själv.
Men jag ska ju jobba på mig så det kanske är dax att ta en tripp, har dessutom aldrig varit i Umeå.

Nu ska jag gå och äta morgon frulle.
Äggmacka och gröt....förut var det bara äggmacka men nu har jag lagt till gröt.
Mums mums.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar