onsdag 24 juni 2009

Pushing Daisies

Igår åkte jag ner på stan efter jobbet på jakt efter shorts till killarna.
Märktes ganska tydligt att det är varmt då hela stan måste ha varit där före mig:)
Det var otroligt urplockat och fanns mest skräp kvar faktiskt.

Tänkte ge upp helt enkelt men begav mig till Kappahl en sista andra gång för att kolla och fann några par som var ok. På vägen ner i köpcentret så har vi Stadium och jag tänkte att jag gör ett försök där med. OHHHH Stadium är ju underbara, fann massor med bra shorts till bra priser i skön kvalitet. Fann dock inga byxor som man kan göra om till shorts men det gör inget.
Stadium är verkligen en toppen affär som jag ofta glömmer bort men när jag kommer på att dom har barnkläder även i mindre storlekar så gör jag ofta bra fynd och det är väldigt bra kvalitet.
Ett STORT plus för Stadium alltså.

När barnen somnat tittade jag på Pushing Daisies.
Har inte tänkt på den serien förut men nu har den börjat gå på tv3 och herre gud vilken mysig serie. Det handlar om en kille som kan återuppliva människor och hela serien är så vacker och trevlig. Han återupplivar alltså människor och med en kollega så tar dom reda på hur personerna har dött. Det är en vacker kriminalserie.
Se den....ni kommer inte att ångra er:)

Idag lyser solen och det är varmt och skönt.
Jag ska hämta barnen idag då Peter ska och spela golf.
Imorgon åker han på tävling och blir borta till lördag kväll.
Jag och barnen ska vara lediga fredag och jag får se vad vi hittar på för skoj.

Längtar massor till semester..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar