lördag 13 juni 2009

Sims 3

Igår efter lunch fick vi åka och hämta hem barnen...då var Leo super skruttig.
Men när vi kom hem vart han pigg och glad igen.

Visst han hostar och snorar...men han hade ingen feber då och lekte och for runt som bara den.

Igår kom E och hennes syster S.
Dom hade med sig hallonpaj och vaniljsås...mums mums.
Ohh det var så kul att träffa henne igen. Det var över ett år sen sist och jag har saknat henne super mycket. Hon känns som min lillesyster.

Vi ska ses i eftermiddag också. Super mysigt:)

Jag har en så underbar man jag.
Igår fick jag present av honom.
Jag fick sims 3!!!! Wihiii gud vad roligt.
Innan barnen var jag helt fast i sims och min mamma är också simsberoende:)
Sims 3 är lite svårare..mer att hålla koll på. Men gud vad roligt det är.
Ni måste prova det om ni gillar den typen av spel.
Tack sötnos.

Idag vid lunch kommer T och barnen och äter hos oss.
Roligt rolig. Det var länge sen dom var hos oss så det ska bli kul.
Vet inte vad jag ska bjuda på ännu men någe gott blir det hoppas jag:)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar