onsdag 30 november 2011

Stägningsdax på dagis

Igår var det stängt på dagis och Lucas hade ingen skola.
Lucas ville vara på fritids ändå men Leo blev hemma med mig.
Barnens ena kusin hade också ledigt och frågade om hon fick komma till oss.
Och det fick hon ju såklart.

Jag och Leo hade en lugn och skön förmiddag med tända ljus och mys.
Sen åkte vi och hämtade J och åkte en sväng till Erikslund för att strosa lite i butikerna och avsluta det hela med en fika.

Hemma åt vi lunch och sen lekte dom för fullt.
Då passade jag på att testa ett nytt recept på macarons...det vart inte klockrent så jag kommer fortsätta med mitt gamla. Men ibland måste man prova lite nytt.

J och Leo gick och mötte Lucas vid skolan och passade på att kolla in Leos dagis.
Skönt för dom att få sig en promenad.

När Peter kom hem så åt vi kvällsmat och avslutade med ännu en fika.
Man kan aldrig få för mycket fika.

Sen var det dax för J att åka hem och barnen fick sätta sig i badet.

Det var en super mysig dag och skönt med en ledig dag mitt i veckan.
Nu är det full fart mot helg :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar