måndag 19 mars 2012

Brazilian Peel del 2





I helgen var det dax för andra behandlingen av Brazilian Peel som jag skrivit om här.


Denna gången kändes det mer i huden när jag hade lagt på masken.


Det stack och pirrade lite men gjorde inte ont.


När jag tvättat bort masken så kändes huden även på ett annats sätt än förra gången.


Den kändes ren, mjuk och finare.


Det var liksom mer resultat denna gången och huden känns pånytt född på något sätt.


Kände mig så fin och fräsch som man gör när man varit på en vanlig ansiktsbehandling fast inte svullen som jag tycker man blir av en vanlig ansiktbehandling.


Otroligt härligt och tänkt vad skönt det skulle vara om man kunde få samma känsla i kroppen...en boost helt enkelt. Blir otroligt spännande med dom 2 sista behandlingarna.


Nu är min hy vårfin och bättre blir det förhippningsvis. Ser inte att några fina linjer försvunnit men huden ser piggare ut.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar