måndag 19 mars 2012

Fru Cupcakes rekomenderar



En del av er vet att jag förälskat mig i märket Love & Toast. Deras förpackningar är ljuvliga och jag är beroende av deras läppglans.

Dock håller jag fortfarande på att utforska detta märke och i helgen har jag testat deras body butter.

Jag valde en doft som heter Honey Nectar men den finns i 4 andra dofter.

Burken är lagom stor så du kan ha med dig den överallt. Men även perfekt gullig som present.

Denna butter är en lugnande supermjukgörare med en ljuvlig doft med mix av fruktiga aprikoser och bla persikoblommor.

Naturligt återfuktande ingredienser såsom mangosmör och sheasmör skämmer bort din hud med nyttiga vitaminer och skyddar mot vädrets makter. Den är fruktig, söt och ljuvlig i doften.

Konsistensen på detta butter är lite som gele och smör blandat. Låter kanske hemskt men när du smörjer in så är det en perfekt konsistens som försvinner in i huden och efterlämnar silkeslen hud som doftar helt underbart.


Love & Toast innehåller bara naturliga ingredienser och är inte testat på djur.


Jag har otroligt torra ben som jag inte fått buckt på men när jag smörjde med detta butter så blev det bättre. Förpackningen är inte stor men det är otroligt drygt.

Detta är just nu en favvo hos mig och barnen gillade den också.

Leo låg och luktade på sin arm tills han somnade ;)



Helt ljuvlig produkt precis som det jag testat innan ;)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar