lördag 24 mars 2012

Fikabjudning med tjejerna







I fredags hade jag bjudit en ett härligt gäng tjejer som jag precis lärt känna.



Det var en fikabjudning med english tea party stil med Fru Cupcake touch.






Jag hade bakat och donat och bjöd på 3 olika snittar, chokladtårta med hallon, chokladcupcakes, äppelcupcakes, lakritskakor, chokladkakor, jordgubbar och vindruvor.



Mycket mumsigt och det var uppskattat av mina gäster också :)



Fick helt underbara tulpaner som doftar helt ljuvligt.






Otroligt härligt gäng tjejer och vi fnissade, pratade och åt.



Blev en precis lagom kväll som avslutades i lagom tid.



Det var första gången jag bjöd hem dom men kan garantera att det blir fler gånger.



Nästa gång bjuder jag kanske på plockmat :)






Jag hade även en liten överaskning till dom ;)



Hade lyckats få ihop underbara goodiebags till tjejerna.



Jag älskar verkligen goodiebags...och jag älskar att ge goodiebags.



Tack till








Dom innehöll en mumspåse från Ninasmat.se med bla lakrits och combooh sked, underbara Lekue produkter och en deo.
Goodiebagsen blev helt ljuvliga och som ni ser är det kanon innehåll.



Och kolla in Fru Cupcake på FB där ni kan vinna denna finfina goodiebag.





















XOXO





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar