fredag 24 januari 2014

Caseapp.se



Ni kunde ju innan jul läsa om att jag beställt skal/skins till någon i julklapp ;)
Det var till Lucas & Leo telefoner.
Leo har en Iphone 3 och det är rätt svårt att finna skal eller skins till den då den är så gammal men jag fann på Caseapp.se och där designar man sina egna skins ;)

Finns till en mängd olika telefonmodeller och även Ipad och bärbara datorer.
Leo älskar ju hockey och hans favvo lag i Sverige är ju VIK Hockey där han även spelar i hockeyskolan och hans favvo spelare är Patrik Berglund som även spelat i VIK Hockey.
Kändes självklart att Leo skulle ha ett skins med dessa 2 bilder på hans telefon.
Så jag designade detta.

Reaktionen på julafton när han öppnade paketet var priceless.
Han blev helt lyrisk och tyckte det var magiskt snyggt.
Värmde i hjärtat att det var så klockrent och måste säga att jag är sååå himla otroligt nöjd med detta.
Var lite orolig för hur kvalitén skulle bli men när jag fick hem det så släppte all oro.
Såååå otroligt nöjd med Caseapp.se och jag skulle vilja designa skal och skins i mängder.
Verkligen prisvärt och så grymt bra service och kvalitet. 

Vill ni göra ett helt unikt och eget skal så surfa in och börja designa.
Finns även färdiga skal att köpa som är super snygga.

Självklart ska ni få se Lucas skal också inom kort ;)
Kan säga att vi hade 2 lyriska pojkar på julaftonskvällen.
Och när vi dessutom talade om att dessa skal/skin var gjorda enbart till dom ja då blev dom mållösa.

Lycka helt enkelt 

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar