onsdag 15 januari 2014

Min skaparhörna



Förra helgen rensade Peter upp en del i vårat förråd medans jag och Leo var på hockeyträning.
En precis lagom stor del för att jag skulle kunna flytta in med mina pysselgrejer.
Har bara hunnit ut en gång och då spenderade jag 2 timmar där och påbörjade 4 projekt.

Underbart att äntligen få en hörna där jag kan få skapa och inte behöva plocka fram, leta och plocka bort utan kan helt krasst skapa och sen gå därifrån.

Det är rätt kallt där ute nu på vintern men har ett litet element som värmer lite.
Jag tände en massa värmeljus och fick även en kopp kaffe serverat som höjde värmen.
Nu börjar jag få ordning på mitt pyssel och kan se vad jag har, vad jag har som jag inte behöver och vad som behövs kompletteras med.

Mitt absoluta favvorum just nu och jag vill ta tag i den delen som är bakom kameran också och göra hela rummet super mysigt.
Det är årets projekt helt enkelt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar