lördag 18 januari 2014

Underbara lördag



Jag älskar verkligen fredagar men att vakna på lördagsmorgonen och veta att man har en hel helg framför sig det är helt ljuvligt. 
Äta lördagsfrulle och bara mysa. 
Lördagsförmiddagar är heliga och jag vill inte ha något inbokat. 
Leo har träning även på lördagar men dom tar Peter och jag tar söndagsträning.  Dom har precis åkt och jag sitter i köket med kaffe nr3 och kollar på serier. Disken diskas, tvätten tvättas och utanför fönstret faller snön vackert. 

Idag ska vi på fika hos familjen B, Peter ska kolla hockey och ikväll ska jag stänga in mig i pysselrummet ett tag. 
Underbart helt enkelt. 
Kanske finns det lite tid för en sväng ut i snön men annars sparar vi det till morgondagen. 

Hoppas ni har en underbar lördag fina läsare. 

Xoxo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar