onsdag 15 januari 2014

KLM och tävla



Gillar du äventyr och är otroligt tävlingslysten och bor i Stockholm?
Ja kolla då in denna video från KLM.

Galet roligt tävling där du packar för att vara borta en vecka.
Vid en speciell tidpunkt släpper man en plats i Stockholm och den som hinner dit först vinner flygbiljetter direkt i handen och får åka med till flygplatsen direkt.

Tänk dig att få byta ut iskylan här hemma och bara få njuta av en veckas semester.
Vem vill inte det?
Tänkte just på den semesterkänslan senast igår.
Den semesterkänslan som infinner sig när man är just utomlands....när alla måsten är borta och man bara kan njuta. Nu tänker jag ju främst på en solsemester som är det min kropp skriker efter men denna vinsten kan ju kanske vara en resa till något annat ställe.
Tänk dig en vecka i Paris och äta himmelska bakverk på små mysiga caféer eller en vecka någonstans i Italien och äta pasta, dricka vin och frossa i mode.

Få lite spänning i vardagen som kan leda till semester och avkoppling.

Lycka till önskar jag er...jag kommer inte springa om er vid mållinjen då jag inte bor i Stockholm.
Såååå från djupet av mitt hjärta önskar jag er alla i Stockholm ett stort lycka till!
Här är jag på semester 


(detta är ett sponsrat inlägg)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar