torsdag 16 januari 2014

Mirakelsalva



I födelsedagspresent från finfina S och J fick jag bla en salva som jag först trodde var en läppglans men efter ett tag insåg jag att det är lite utav en mirakel-alltiallo kräm.
Den är ljuvlig för nariga läppar men man kan även använda den mot självsprickor, spruckna nagelband och torra armbågar.

Och det är tydligen en storfavvo hos några av Hollywood kändisar.
Använd den under läppstiftet för en mjukare look eller på ögonlocket innan ögonskuggan för att skuggan ska sitta hela dagen.

Rosebud har 3 år på rad blivit utsedd till "best beauty buy" av InStyle Magazine samt vunnit pris i Self Magazine Healthy Beauty Awards. Och jag kan helt klart förstå varför.
Ett måste i handväskan enligt mig ;)

Salvan utvecklades på ett apotek i USA år 1892.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar