måndag 27 januari 2014

Findus gör det möjligt....


att enkelt fixa till världens lyxigaste frulle.
I helgen hade Lucas en kompis som sov över och jag tyckte det var ett perfekt tillfälle att testa Findus nyhet som är Croissanter. Dom är frysta och ogräddade och så gräddar man dom i 20 min och får helt ljuvliga croissanter till tex frukost.

Jag har försökt finna enkla produkter för att få ljuvliga croissanter hemma men inte funnit det innan.
Jag orkar inte göra egna från scratch och vill inte behöva åka iväg för att köpa nygräddade.
Med dessa kan jag få nybakade croissanter när som helst, bara att köpa hem och lägga i frysen och ta fram när tillfället ges.

Nästa gång dessa gräddas hemma hos oss ska jag köpa hem jordgubbar också och någon lyxig yoghurt för att  verkligen få hotell känsla på frukosten.
Jag kan absolut rekommendera denna produkt om ni älskar croissanter eller vill överraska någon.

Just nu har Findus en kampanj på fb där man kan göra en vän som fyller år lite extra glad med en liten hälsning och en check på just croissanter.
Underbart helt enkelt.
Kanske blir du även inbjuden då på födelsedagsfika och får smaka.

Annars tycker jag ni ska skynda er till frysdisken och köpa hem en påse lyx.
Detta var helt klart en av dom bästa nyheterna på länge...love it

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar