onsdag 30 maj 2012

En dag på en trist station

Nu tror ni kanske att jag står och bakar för fullt i en söt butik i centrala Göteborg.
Så är inte alls faller trots att klockan är 16,26 och kundekvällen startar 16.
Jag befinner mig på tåget på väg och beräknas vara i Göteborg 17,20.

Dagen blev inte alls som jag tänkte mig...inte so far iallafall.
Jag hoppade på tåget mot Katrineholm imorse och solen sken.
Väl framme i Katrineholm fick jag veta att det var försenat. Först 30min...sen 1 timme och sen fortsatte förseningarna. Mitt orginaltåg blev inställt men jag fick byta till ett annat.....som också var försenat.
Jäkla el och singal fel någonstans. Ja ja 15,10 kom jag iväg iallafall och jag försöker att inte känna mig stressad då jag inte kan göra något åt detta.
Jag når iallafall butiken innan det är slut och jag kommer hinna baka och inspirera massor även om det blir på en kort tid :)
Det ska bli super roligt och jag är stolt över att få komma till butiken.

Att spendera dagen på en tågstation i Katrineholm utan internet var inte alls vad jag planerat idag. Även internet i min mobil strulade så jag kunde inte blogga det jag ville.
Men det finns en hemresa imorgon också.

Så ja ni kommer att få läsa om kvällen :)

hoppas ni haft en bättre dag än jag och nu kan min dag bara bli bättre :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar