torsdag 24 maj 2012

Fruktbröd blir vardagslyx


Jag är inte super förtjust när man blandar i frukt i bröd men jag vet att många av er gillar det.
Därför vill jag tipsa er om en nyhet från Skogaholm som finns i butik nu.
Skogaholm gör mycket gott bröd och denna nyhet är ett färdigskivat lantbröd med aprikos och tranbär.
Fruktbrödstrenden växer så det knakar och här presenteras det i ett rustikt bröd som andas hembakat.
Det är en ny medlem i Skogaholms Lantbröds familj där Lantbröd Havsalt och Lantbröd Morot.
Lantbröd är jätte gott och jag gillar Havsalt då jag gillar lite sälta i mitt bröd.

Gillar ni frukt i brödet kan jag varmt rekomendera denna nyhet.
det innehåller 5,5% fibrer är laddat med torkad frukt som ger en naturlig sötma som balanseras fint med havsalt och solrosfrön.
Att det är färdigskivat är ju också helt kanon.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Hej! Gillar verkligen din blogg!
    Tänkte höra om du hade något favorit recept på cupcakes som du kanske kan dela med dig?
    Helst med choklad =)

    SvaraRadera
  2. Hej. Tack vad söt du är :)
    Jag har fixat ihop ett eget recept som ligger här http://frucupcakes.blogspot.se/2010/02/veckans-fru-cupcakes-recept.html
    Och när jag vill ha dom chokladiga smälter jag fazer choklad och blandar ner. Mums mums.
    Ha en toppen dag/Petronella

    SvaraRadera