torsdag 10 maj 2012

Tjejmiddag

Så här en regnig torsdag kan det vara trevligt med en middagsträff.
Precis det hade jag bokat in idag.

Efter en stressig och smått förvirrad dag så är det mycket trevligt med middag på spicey hot.
Hämtade upp Sara för en kväll med mumsig mat och tjejsnack.
Inte helt fel och det var länge sen jag åt 13c som är min absoluta favvo.
Det är en stark wok med kyckling, cashewnötter och vattenkastanjer som serveras med ris. Jag valde även enen skål med jordnötssås till.
Himmelskt.

Just nu sitter vi med våra telefoner och uppdaterar :)
Nu ska jag njuta av maten och det trevlig sällskapet. Min tallrik är den som har pinnar på sig. Ser ni en spicey hot ska ni absolut gå in och äta. Man får maten super snabbt och otroligt gott.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar