tisdag 29 maj 2012

Fru Cupcakes på äventyr

Imorgon sätter jag mig på tåget ner till Göteborg för ett besök hos KÖK etcetera.
Dom har både webshop  och fysisk butik och det ska bli jätte spännande.

Jag har bara tittat in i deras webbutik men där kan du finna allt du kan tänkas behöva i köket plus lite till.
En stilren webshop med stort utbud.
Webshopen innehåller allt från att tillaga till att servera och dekorera.
Dom har både stora kända märken men även det lilla extra.
Vackra produkter, smarta produkter och vädligt nödvändiga produkter.
Jag gillar deras webshop och är otroligt nyfiken på hur deras fysiska butik ser ut och vad dom har för sortiment där.

Ska bli jätte spännande och jag känner mig ärad att få besöka butiken.
Jag ska kicka igång göteborgarna att baka whoopie pies och ge tips och råd för en enkelt men mumsig bakning. Super kul och jag har sett framemot detta länge.
Jag ska baka och dekorera whoopies för glatta livet och ge tips och råd.
Det är ju en bit till Göteborg och att dom väljer just mig gör mig både stolt och nervös.
Men jag gillar ju sådana här event. Och jag vill få människor att släppa pressen och att baka enkelt.
Det ska vara roligt och rogivande tycker jag och inte svårt.
Det behöver inte vara perfekt...men ska vara bakat med hjärta.
Jag hoppas jag kommer kunna svara på alla ev frågor och att alla kunder kommer att baka hela helgen :)

Whoopies är ju galet gott och går även att dekorera på en mängd olika sätt.
Ni finner eget inlägg om whoopies på bloggen.
Testa...det är inte svårt men otroligt gott.

Självklart kommer jag blogga om besöket i butiken och det ska bli jätte spännande att äntligen få besöka dom.
Ikväll ska jag baka lite whoppies som start och kanske en och annan macaron.
Jag älskar sådana här grejer.
Vill ni ha besök av Fru Cupcakes? Maila mig då.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Roligt =) Hoppas du får skoj! Var i Göteborg för nån vecka sedan och skulle gå förbi butiken men då hade de hunnit stänga för dagen :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh vad synd. Hoppas du hade en bra trip iallafall. Vad gjorde du där?

      Radera
  2. Jag var ner på en bloggträff och åkte ned lite innan för att hinna shoppa lite. Måste ju passa på, finns ju så många roliga butiker i Gbg :)

    SvaraRadera
  3. Ohhh vad spännande. Ja klart man måste passa på att shoppa lite. Hoppas du hade det underbart :)

    SvaraRadera