onsdag 9 maj 2012

Tomten tar semester


För ett tag sedan fick jag ett mjukt paket i brevlådan.
Jag älskar överraskningar och när jag öppnade och fann denna söta påse blev jag ännu mer lycklig.
Julskum från Cloetta är ju en hit varje jul och går som smör i solskenet i julhandeln.
Man äter julskum för ett helt år helt enkelt.
Nu har ju tomten tagit med sig sitt julskum på semester och detta året lämnade han en liten överraskning till svenska folket. Juliskum är det skummet för övriga året med det är fortfarande format som små tomtar.
Bedårande. Det är 2 olika smaker på skummet och det är cola (brunt) och päron (grönt).
Vi var snabba med att testa dessa både jag och barnen och alla var överens...helt galet goda.
Lätt ett nytt beroende för året tills julskummen kommer tillbaka.
Dom är fluffiga, sega och perfekt smakrika.
Jag rekomendera dessa till alla skumälskare i landet :)

Tack Cloetta för att ni tagit fram dessa mumsigheter!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar