onsdag 9 maj 2012

Härliga färger från baglady


 Bagladys färgglada kollektion för sommaren 2012 är verkligen underbar.
Fylld av färg i härliga kombinationer för att matcha alla sommarens kläder.
Jag har lite svårt för oranget i vanliga fall men i dessa kombinationer så kan jag inte annat än att smälta.

Baglady är ett varumärke som har Happy som budskap och det syns så väl i deras produkter. Jag blir lycklig av att titta in på sidan bara och när jag bär Baglady så höjs mitt humör avsevärt även om det är en regning dag som idag.

Dom tänker på allt in i minsta detalj när dom designar sina vackra smycken
och deras budskap syns ändå in i monsta detalj. Ett varumärke som gör iallafall mig fnittrig av glädje.

Hoppas ni finner eran favorit bland Bagladys utbud och dessa är mina favoriter inför sommarens äventyr.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar